Törött vagy nem megfelelő terméket kaptam - Mit tegyek?
Mindig mindent megteszünk annak érdekében, hogy termékeinket kiküldés előtt ellenőrizzük és a lehető legjobb módon csomagoljuk. Mivel szinte minden általunk küldött keret/tükör valódi üveget tartalmaz, sajnos előfordul, hogy törve érkezik a termék. Ez a csomagok körülbelül 1-2%-ában fordul elő, és folyamatosan azon dolgozunk, hogy ezt a mennyiséget csökkentsük, hogy a vásárlónak ne legyen problémája, ugyanakkor a környezetterhelést is csökkentsük.
Minden keretünket erős, nátronpapírral kombinált kartonba csomagoljuk, és az ütések elleni védelem érdekében minden keretet buborékfóliába is becsomagolunk (sajnos a buborékfólia az az anyag, ami a legjobban véd, de folyamatosan dolgozunk a használása csökkentésén), hogy a szállítás olyan biztonságos legyen, amilyen csak lehet.
Ha véletlenül hibás vagy törött terméket kapnál kézhez, mi mindig mindent megteszünk annak érdekében, hogy gyorsan és egyszerűen segítsünk neked, és minimálisra csökkentsük a kellemetlenségeket. Csupán egy képre van szükségünk a sérült vagy a hibás termékről. Küldj egy e-mailt az info@bgastore.hu e-mail címére a sérülésről készített képpel, a rendelési számmal, az elérhetőségeddel valamint a hiba okával, és mi gondoskodunk arról, hogy a lehető leghamarabb megoldjuk a problémát.
Panaszt chaten keresztül is tehetsz, amihez a jobb alsó sarokban található rózsaszín chat mezőre kattintva léphetsz kapcsolatba velünk.
Végső célunk mindig az, hogy a vásárló elégedett legyen, ha hibázunk (vagy a szállítmányozó cég hibázik) mindig mindent megteszünk azért, hogy elégedett legyél. Vásárlási feltételeink elolvasásához Vårt yttersta mål är alltid att du som kund ska bli nöjd, gör vi fel (eller fraktbolaget) så gör vi alltid vårt yttersta för att göra dig nöjd. För att läsa våra fullständiga köpvillkor -kattints ide-